Ostureeglid
Üldsätted
Käesolevad ostu-müügi reeglid (edaspidi "Reeglid") on asjaomastele osapooltele kohandatud dokument, mis kehtestab Ostja ja käesoleva veebipoe (edaspidi "Müüja") õigused ja kohustused, kauba ostmise, kauba kohaletoimetamise ja tagastamise korra ning muud käesoleva veebipoe tegevusega seotud sätted.
Müüjal on õigus neid reegleid igal ajal muuta või täiendada, Ostjat eelnevalt teavitamata. Muudetud reeglid kehtivad uutele ostjatele, kes ostavad kaupu sellest e-poest pärast reeglite muutmist.
E-poest saavad sisseoste teha kõik täisealised füüsilised ja juriidilised isikud (alaealistel isikutel on õigus kaupa osta ainult vanemate või eestkostjate nõusolekul) .
Ostjate isikuandmed
Müüja tagab, et Ostja isikuandmeid (aadress, telefoninumber, ees- ja perekonnanimi jne) ei edastata kolmandatele isikutele, välja arvatud juhtudel, kui Ostja isikuandmeid on vaja edastada Müüja partneritele Müüja poolt osutatava kvaliteetse teenuse tagamiseks (nt kullerteenustele, Leedu Postile jne).
Kõigil muudel juhtudel võib Ostja isikuandmeid (näiteks aadress, telefoninumber, ees- ja perekonnanimi jne) kolmandatele isikutele avaldada ainult Leedu Vabariigi õigusaktidega kehtestatud korras.
Müüja võib Ostja isikuandmeid turunduslikel eesmärkidel kasutada, kui tal on Ostja nõusolek (uudiskirjade tellimine e-posti, telefoni jms teel).
Ostjal, kes ei soovi, et tema andmeid kasutataks turunduslikel eesmärkidel, on õigus võtta e-poe administratsiooniga ühendust e-posti teel ja saata kirjalik taotlus lõpetada Ostja andmete kasutamine turunduslikel eesmärkidel.
Ostja kohustus on esitada kõik isikuandmed, mis on vajalikud Müüjale kvaliteetse teenuse osutamiseks.
Ostu-müügilepingu sõlmimine
Ostja loetakse ostu-müügilepingu sõlminuks hetkest, mil ta kinnitab oma tellimuse e-poes.
Müüja loetakse müügilepingu sõlmimisega nõustunuks hetkest, mil ta kinnitab kliendi tellimuse ja asub seda täitma.
Ostja ega Müüja ei ole kohustatud ostu-müügilepingust huvitatud isikuid eraldi kirjalikult ega telefoni teel teavitama.
Ostja õigused
Ostjal on õigus osta Müüja pakutavaid kaupu käesolevate eeskirjadega kehtestatud korras.
Ostjal on õigus ostu-müügileping lõpetada hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates kauba üleandmise kuupäevast, teavitades Müüjat eelnevalt (e-posti, telefoni, tähitud kirja teel) ostu-müügilepingu lõpetamisest ja kauba tagastamisest.
Ostja kohustused
Ostja kohustub mitte edastama oma Müüja süsteemi sisselogimisandmeid kolmandatele isikutele. Kui Ostja kaotab oma sisselogimisandmed, peab ta Müüjat sellest viivitamatult telefoni või e-posti teel teavitama.
Kui Ostja isikuandmed (telefoninumber, aadress jne) muutuvad, kohustub Ostja järgmise tellimuse vormistamise ajal viivitamatult Müüja süsteemis andmeid uuendama.
Ostu-müügilepingu lõpetamise korral peab Ostja Müüjat lepingu lõpetamisest kirjalikult (e-posti või tähtkirjaga) teavitama hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul. Pärast Müüja poolt lepingu lõpetamise kinnitamist kohustub Ostja tagastama saadud kauba, saates selle (tähitud postiga või kullerteenuseid kasutades) Müüja poolt määratud aadressile.
Kauba ostmisel kohustub Ostja vastu võtma Ostja aadressile toimetatud kauba.
Kauba ostmisel peab Ostja järgima Leedu Vabariigi õigusakte.
Müüja õigused
Müüjal on õigus piirata Ostja tegevust e-poe süsteemis, kui Ostja õõnestab e-poe toimimise stabiilsust ja turvalisust.
Ebasoodsate asjaolude ilmnemisel on Müüjal õigus e-poe tegevus ajutiselt peatada, Ostjat sellest teavitamata.
Müüjal on õigus Ostja tellimus tühistada, kui Ostja valib ettemaksu, kuid ei tasu kauba eest 5 tööpäeva jooksul alates tellimuse esitamisest.
Müüjal on õigus Ostja tellimus tühistada, kui kauba kohaletoimetamisega on probleeme ja Ostjaga ei ole võimalik tema poolt esitatud kontaktide kaudu ühendust saada.
Müüja kohustused
Müüja kohustub pakkuma Ostjale võimalust kasutada käesoleva e-poe pakutavaid teenuseid.
Müüja kohustub austama Ostja õigust isikuandmete konfidentsiaalsusele, välja arvatud juhul, kui andmed tuleb edastada kolmandatele isikutele Leedu Vabariigi õigusaktides sätestatud korras.
Müüja kohustub Ostja tellitud kauba kohale toimetama vastavalt Ostja valitud kättetoimetamisviisile.
Müüja ettenägematute asjaolude tõttu (vääramatu jõu) tõttu ei suuda Ostja tellimust täita, kohustub Ostjale tasutud raha tagastama 14 kalendripäeva jooksul.
Toodete hinnad, maksmine
Veebipoes on kaupade hinnad märgitud eurodes.
Ostja tasub kauba eest ühel järgmistest viisidest:
Rahaliste vahendite ettemaksuga;
Deebet-/krediitkaardiga;
PayPali maksesüsteem;
Makecommerce'i maksesüsteem.
Müüjal on õigus muuta makseviise Ostjat eelnevalt teavitamata.
Müüja ei ole kohustatud Kliendile esitama arvet koos tellitud tootega ega e-posti teel.
Toote kvaliteet, garantii, tagastamine ja vahetamine
Iga toote omadused on e-poes välja toodud. Müüja ei vastuta selle eest, et tooted tegelikkuses võivad ostja ekraani iseärasuste tõttu veebis näidatust veidi erineda (värvitooni, suuruse jms poolest).
Müüja kinnitab, et kõik kaubad on uued, kvaliteetsed ja kasutamata, välja arvatud juhul, kui tootekirjelduses on märgitud teisiti.
Ostjal on õigus defektiga kaup tagastada 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamise kuupäevast.
Ostja, kes soovib ostetud kauba tagastada, peab veenduma, et:
Ese on kasutamata.
Ese on terve.
Toote originaalpakend on säilinud ja kahjustamata.
Toote etikett on säilinud ja kahjustamata.
Toote pakend on sama, mille Ostja sai.
Ostjal on kauba ostmist tõendav dokument (nt arve).
Ostja, kes soovib tagastada talle mittemeeldiva kauba, peab täitma vabas vormis avalduse ja märkima tagastamise põhjuse.
Tagastatud kauba eest kantakse raha rangelt ainult maksja pangakontole.
Tagastamise korral tagastab Müüja Ostjale kauba eest tasutud summa, sh tellimuse esitamise ja saatmiskulud.
Kauba eest makstud raha ostjale tagastamisel ei ole müüjal õigust maha arvata summat, mille võrra eseme väärtus on vähenenud selle kasutamise või välimuse kadumise või muude asjaolude tõttu.
Tarbijaõigused ja garantiid pärast ebapiisava kvaliteediga toote ostmist
Tarbijal on õigus pöörduda müüja poole kahe aasta jooksul alates asja üleandmisest, kui toote kvaliteet ei ole piisav. Tarbija võib nõuda:
1. Parandage ebapiisava kvaliteediga toode või asendage see piisava kvaliteediga tootega.
2. Kui müüja kaupa ei paranda ega asenda, on tarbijal õigus nõuda kauba hinna alandamist või ostu-müügileping lõpetada.
Tarbijal ei ole õigust lepingut lõpetada, kui asja puudus on väheoluline. Kui asja puudus on oluline või seda ei ole võimalik parandada, on tarbijal õigus ostu-müügileping viivitamatult lõpetada (raha tagastada) või alandada asja hinda.
Lõppsätted
Need eeskirjad on koostatud vastavalt Leedu Vabariigi õigusaktidele.
Kõik käesolevatest reeglitest tulenevad lahkarvamused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta, lahendatakse lahkarvamused Leedu Vabariigi õigusaktidega kehtestatud korras.
Pooled vabanevad käesoleva lepingu alusel oma kohustustest, kui nende täitmine on võimatu vääramatu jõu asjaolude tõttu.