Tingimused
Ostu-müügilepingu sõlmimise hetk
2.1. Ostja ja Müüja vaheline ostu-müügileping loetakse sõlmituks hetkest, mil Ostja vormistab veebipoes ostukorvi, määrab kättetoimetamise aadressi, valib makseviisi ja klõpsab nupul „Vormista tellimus“ või „Kinnita ✔️“, ning kehtib kuni käesoleva lepingu kohustuste täieliku täitmiseni. Juhtudel, kui Ostja ei nõustu täielikult või osaliselt Reeglites sätestatuga, ei tohi ta tellimust esitada.
2.2. Iga Ostja ja Müüja vahel sõlmitud leping salvestatakse veebipoe andmebaasis.
3. Ostja õigused
3.1. Ostjal on õigus osta veebipoest kaupu vastavalt käesolevatele eeskirjadele ja Leedu Vabariigi õigusaktidele.
3.2. Ostjal (tarbijal) on õigus Müüjaga veebipoes sõlmitud kauba ostu-müügilepingust taganeda (välja arvatud audio- ja videoteoste ning mis tahes video- või helikandjal olevate fonogrammide, arvutiprogrammide müügileping, kui Ostja (tarbija) on rikkunud pakendi kaitset; ajalehtede, ajakirjade või muude perioodiliste väljaannete müük), teatades Müüjale kirjalikult 7 tööpäeva jooksul alates kauba kättetoimetamise kuupäevast. Ostjal on õigus Müüjaga sõlmitud kauba ostu-müügilepingust taganeda ainult juhul, kui kaup on kvaliteetne, kahjustamata ja selle välimus ei ole oluliselt muutunud.
3.3. Ostjal on ka muud Eeskirjades ja Leedu Vabariigi õigusaktides sätestatud õigused.
3.4. Ostja, kes leiab, et tema õigusi on rikutud, peab hiljemalt kolme kuu jooksul alates rikkumise kuupäevast esitama Müüjale kirjaliku avalduse ja esitama oma nõuded. Müüja on kohustatud hiljemalt 14 päeva jooksul avalduse tasuta läbi vaatama ja andma üksikasjaliku, põhjendatud kirjaliku vastuse koos dokumentidega. Kui probleemi ei õnnestu lahendada, on Ostjal õigus pöörduda tarbijavaidlusi kohtuväliselt lahendava üksuse poole (Riiklik Tarbijakaitseamet, aadress Vilnius g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) või kohtu poole.
3.5. Ostja saab esitada taotlusi või kaebusi elektroonilise tarbijavaidluste lahendamise platvormi kaudu http://ec.europa.eu/odr/.
4. Ostja kohustused
4.1. Ostja peab tasuma kauba ja selle kohaletoimetamise hinna, samuti muud maksed (kui need on lepingu sõlmimisel kokku lepitud) ning tellitud kauba vastu võtma. Ostja tasub kauba eest, tehes makse Stripe'i, Paysera, pangaülekande või PayPali süsteemi kaudu.
4.2. Kui Ostja registreerimisvormil esitatud andmed muutuvad, peab Ostja need viivitamatult uuendama.
4.3. Ostja peab järgima teisi tingimusi ja Leedu Vabariigi õigusaktides sätestatud nõudeid.
5. Müüja õigused
5.1. Kui Ostja üritab kahjustada veebipoe tööd või stabiilset toimimist või rikub oma kohustusi, võib Müüja ette teatamata piirata, peatada (lõpetada) tema veebipoe kasutamise ning ei vastuta Ostja poolt sellega seoses tekkinud kahjude eest.
5.2. Müüjal on õigus veebipoe tegevus ajutiselt või tähtajatult lõpetada ilma eraldi etteteatamiseta ning ta ei vastuta Ostja poolt sellega seoses tekkinud kahjude eest.
5.3. Müüjal on õigus käesolevaid reegleid ühepoolselt muuta, avaldades muudetud reeglid veebipoe veebisaidil. Muudatused jõustuvad avaldamise hetkest kõigi pärast avaldamist sõlmitud tehingute suhtes.
5.4. Müüjal on ka muud Eeskirjades ja Leedu Vabariigi õigusaktides sätestatud õigused.
6. Müüja kohustused Tarnegarantii Pakume täiendavat veatu tarne garantiid, mida saab taotleda 48 tunni jooksul alates toote kättesaamisest. Kui tooted on transpordi ajal kahjustada saanud või ei vasta teie tellimusele, palun teavitage meid veast 48 tunni jooksul alates kohaletoimetamisest. Saatke meile e-kiri koos pakendi fotoga (fotol peab olema ka etikett selgelt nähtav) ja saabunud toote fotoga, kus kahjustatud piirkond on selgelt nähtav. Me käsitleme teie pretensiooni esimesel võimalusel ja pakume teile asendustoote. Kui pretensioon esitatakse liiga hilja, menetleme seda tootekaebuksena. Tehnikatoodete garantii Teatud meie pakutavatele toodetele kehtib 24-kuuline garantiiperiood. Garantiid saab rakendada ainult meie pakutavatele tehnilistele toodetele ja elektriseadmetele. 24-kuuline garantiiperiood algab kauba kättesaamise kuupäevast. Tarbijaõiguste kaitse seaduse kohaselt saate garantiid kasutada arve alusel, mis toimib ka garantiitunnistusena. Ostjal on õigus keelduda garantii andmisest, kui arvet ei esitata koos pretensiooniga või kui arve on loetamatu või midagi on puudu. Garantii ei kehti, kui: toode on füüsiliselt kahjustatud; tootel on tavapärasest kasutamisest tingitud kulumisjälgi; tootel on defekte, mis on tekkinud toote valest, sobimatust või hooletusest kasutamisest. Tooted, mille puhul soovite garantiid kasutada, tuleb üle vaadata, seega palume teil lisada garantiinõudele fotod või videod defektist. Vajadusel palume teil meile ka toode saata, et saaksime seda kontrollida. Kui me teie garantiinõude heaks kiidame, saadame teile uue toote. Teil on ka õigus nõuda toote parandamist, kuid peaksite teadma, et remondiperiood on pikem kui uue toote tarneperiood. Kui parandamine võtab kauem kui 45 päeva, asendatakse teie toode uue tootega. Kui me ei saa uut toodet pakkuda, tagastame toote täieliku ostuhinna. Protseduuri kokkuvõtte leiate veebisaidi allosas olevalt vahekaardilt "Garantiiasendus". c) Kaebus toote defektide kohta Kui toode ei tööta korralikult, kirjutage meile e-posti teel aadressile info@nordo.lt ja me aitame teid, pakkudes vajalikku teavet. See hoiab ära toote võimaliku ebaõige kasutamise ja toote enda kahjustamise, samuti teie enda või teiste vigastamise. Kui toode ei tööta, saate esitada kaebuse ja märkida toote defektid. Juhud, mida peetakse olulisteks toote defektideks, on sätestatud käesolevate ostu-müügireeglite punktis vii. Teil on õigus esitada kaebus oluliste defektide kohta ainult siis, kui need defektid olid juba ostmise ajal olemas, kuid märgati alles hiljem. Kui toode ei tööta materjali defekti tõttu, teatage defektist viivitamatult pärast selle märkamist, kuid mitte mingil juhul hiljem kui kahe kuu jooksul alates defekti märkamise kuupäevast. Saatke meile e-kiri koos foto või videoga defektsest tootest, millest on selgelt näha, et toode ei tööta. Vajadusel palume teil saata meile ka toode, et saaksime seda kontrollida ja toote defekti kindlaks teha. Me ei saa uurida teie kaebust toodete kohta, mis on kahjustatud ebaõige või sobimatu käsitsemise või kasutamise tõttu, mis ei ole vajalik kauba olemuse, omaduste ja toimimise kindlakstegemiseks. Kui pärast teie kaebuse tagasilükkamist soovite, et kõnealune toode teile tagastataks, saadame selle teile ja väljastame teile arve nimetatud toote kohaletoimetamisega seotud kulude katteks. Müüja vastutab toote puuduste eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul alates kauba kohaletoimetamisest. Müüja peab kaebusele vastama 3 tööpäeva jooksul. Kui esitate kaebuse olulise puuduse kohta, on teil järgmised võimalused: toote asendamine, raha tagastamine, toote puuduse parandamine või osaline raha tagastamine. Menetluse kokkuvõtte leiate veebisaidi allosas olevalt vahekaardilt "Kaebused ja apellatsioonid".
7. Kauba kohaletoimetamine
7.1. Kauba toimetab kohale transpordifirma Ostja kulul. Müüja poolt määratud üksikjuhtudel toimetatakse kaup kohale Müüja kulul.
7.2. Täpne kättetoimetamise hind sõltub tellitud kauba hinnast ja kaalust, seega lõplik kättetoimetamise hind selgub alles pärast tellimuse esitamist.
7.3. Tarneteenus tellitakse eraldi enne kauba ja valitud teenuste eest tasumist. Tarneteenuse eest tasub Ostja. Müüja poolt määratud üksikjuhtudel tasub tarneteenuse eest Müüja.
7.4. Tavaliselt toimetatakse kaup Ostja määratud aadressile 10–18 tööpäeva jooksul alates kauba ja kauba transpordi eest tasumise laekumisest, kui kaup asub Müüja ladudes. Müüja ei garanteeri, et kaup toimetatakse kohale kõigil juhtudel eelmises lauses nimetatud tähtaja jooksul, eriti kui tellitud kaup ei asu Müüja ladudes. Kauba kohaletoimetamine toimub kogu Leedu Vabariigi territooriumil, sealhulgas Kura maakonnas (kehtib lisatasu).
7.5. Kauba täpne kohaletoimetamise kuupäev on märgitud Müüja poolt Ostjale saadetavas teates Ostja poolt registreerimisvormil määratud e-posti aadressile. Seega kohustub Ostja, olles sõlminud ostu-müügilepingu, kontrollima eelnimetatud e-posti postkasti iga päev kuni kauba kohaletoimetamise teate saamiseni.
7.6. Saadetise kohaletoimetamise ajal peab Ostja või vastavalt olukorrale Ostja esindaja koos transpordiettevõtte esindajaga kontrollima saadetise pakendi seisukorda, kauba kogust, kvaliteeti ja valikut.
7.6.1. Kui saadetise pakendil tuvastatakse kahjustusi, kuid kauba koguses, kvaliteedis või sortimendis ei tuvastata lahknevusi, peab Ostja või olenevalt juhtumist Ostja esindaja märkima saadetise pakendi kahjustused transpordiettevõtte esindaja poolt pakutavasse andmelogerisse või paberkandjal kohaletoimetamise kinnitusse.
7.6.2. Kui kauba koguses ja/või kvaliteedis ja/või sortimendis avastatakse lahknevusi, ei tohi Ostja või vastavalt olukorrale Ostja esindaja saadetist vastu võtta. Sellisel juhul täidavad transpordiettevõtte esindaja koos Ostjaga või vastavalt olukorrale Ostja esindajaga spetsiaalse saadetise ülevaatuse aruande, kuhu märgitakse leitud rikkumised.
7.6.3. Pärast seda, kui Ostja või vastavalt olukorrale Ostja esindaja on saadetise vastu võtnud ja transpordiettevõtte esindaja esitatud andmekandjal või paberkandjal kohaletoimetamise kinnitusele alla kirjutanud ning saadetise pakendi kahjustused märkinud, loetakse, et kaup toimetati kohale kahjustatud saadetise pakendis, kuid kauba kogus, kvaliteet ja sortiment vastavad ostu-müügilepingu tingimustele ning andmekandjal või paberkandjal kohaletoimetamise kinnituses nimetatud lisateenused on nõuetekohaselt osutatud.
7.6.4. Pärast seda, kui Ostja või vastavalt olukorrale Ostja esindaja on saadetise vastu võtnud ja transpordiettevõtte esindaja esitatud andmelogija või paberkandjal kohaletoimetamise kinnitusele märkusteta alla kirjutanud, loetakse, et kaup on kohale toimetatud kahjustamata pakendis, kauba kogus, kvaliteet ja sortiment vastavad ostu-müügilepingu tingimustele ning andmelogija või paberkandjal kohaletoimetamise kinnituses nimetatud lisateenused on nõuetekohaselt osutatud.
7.7. Kauba kohaletoimetamisel Ostja määratud aadressile loetakse kaup Ostjale üleantuks, olenemata sellest, kas kauba on tegelikult vastu võtnud Ostja või mõni muu isik, kes on kauba määratud aadressil vastu võtnud. Kui kaupa ei toimetata kohale planeeritud tarnekuupäeval, peab Ostja sellest Müüjat viivitamatult, kuid mitte hiljem kui järgmisel päeval pärast planeeritud tarnekuupäeva, teavitama. Vastasel juhul kaotab Ostja õiguse esitada Müüjale nõudeid seoses kauba mittekohaletoimetamise või hilinenud kohaletoimetamisega.
7.8. Kui Ostja kaupa kätte ei saa, peab Ostja tellimuse kohaletoimetamise andmete täitmisel märkima kauba kättesaava isiku andmed. 8. Kauba tagastamine
8.1. Tarbijal on õigus internetis sõlmitud lepingust taganeda (teisisõnu tagastada kvaliteetne toode) 14 päeva jooksul ilma põhjust avaldamata.
8.1.1. Tagastuskulud kannab ostja.
8.1.2. Ostja vastutab tagastatava kauba nõuetekohase kokkupaneku ja pakendamise eest. Kui kaup ei ole kokku pandud ja/või korralikult pakendatud, siis Müüja tagastatavat kaupa vastu ei võta.
8.1.3. Kaupa ei võeta tagasi, kui seda on kasutatud ja/või see on kahjustatud ja/või on kaotanud oma kaubandusliku välimuse.
8.1.4. Raha tagastatakse ostjale 14 päeva jooksul alates ostja lepingust taganemise teate kuupäevast.
9. Vastutus
9.1. Ostja vastutab registreerimisvormil esitatud andmete õigsuse eest. Ostja vastutab registreerimisvormil esitatud andmete ebaõigsusest või ebatäpsusest tulenevate tagajärgede eest.
9.2. Pooled vastutavad veebipoe vahendusel sõlmitud ostu-müügilepingu rikkumise eest Leedu Vabariigi õigusaktidega kehtestatud korras.
9.3–9.4. Võttes arvesse Leedu Vabariigi elektroonilise allkirja seaduse artikli 8 lõike 3 sätteid, nõustub Ostja Müüjaga, et Ostja toimingute kinnitamine veebipoes veebipoe sisselogimisandmetega (identifitseerimiskood) omab elektroonilise allkirja seaduse artikli 8 lõikes 1 sätestatud elektroonilise allkirja õigusjõudu (st omab sama õigusjõudu kui allkiri kirjalikes dokumentides ja on kohtus lubatav tõendina). Ostja peab kaitsma oma veebipoe sisselogimisandmeid ja mitte neid avaldama, tagama, et andmed on teada ainult talle ja et ainult tema neid kasutab, mitte edastama neid ega looma võimalust teistele isikutele nendega tutvuda või muul viisil kasutada. Kui on kahtlus, et sisselogimisandmed võis olla teada saanud teine isik, tuleb sellest viivitamatult Müüjat teavitada, samuti viivitamatult teavitada Müüjat veebipoe sisselogimisandmete rikkumisest või avalikustamisest. Kõik Ostja identifitseerimiskoodi abil tehtud toimingud loetakse Ostja poolt tehtuks ning Ostja võtab täieliku vastutuse selliste toimingute tagajärgede eest.
9.5. Müüja ei vastuta teiste ettevõtete veebisaitidel esitatud teabe eest, isegi kui Ostja pääseb neile veebisaitidele Müüja veebipoes olevate linkide kaudu.
9.6. Müüja ei vastuta selle eest, et veebipoes kuvatud kauba värv, kuju või muud parameetrid ei vasta kauba tegelikule suurusele, kujule ja värvile Ostja poolt kasutatava monitori omaduste tõttu.
9.7. Kahju tekkimise korral hüvitab süüdlane teisele poolele tema süü tõttu tekkinud otsesed kahjud.
10. Isikuandmete töötlemine
10.1. Klõpsates nupul „Kinnita tellimus“ või „Maksa“, kinnitab Ostja, et tema ja tema esindajad (Ostjal on oma esindajate nõusolek) nõustuvad esitama Müüjale oma isikuandmeid, mis on nimetatud käesolevates reeglites ja registreerimisvormis, ning ei ole vastu Müüja poolt Ostja ja (või) tema esindajate esitatud isikuandmete töötlemisele veebikaubanduse eesmärgil.
10.2. Klõpsates nupul „Kinnita tellimus“ või „Maksa“, kinnitab Ostja, et tema ja tema esindajad (Ostjal on oma esindajate nõusolek) nõustuvad, et Ostja ja (või) tema esindajate poolt esitatud Ostja ja (või) tema esindajate isikuandmeid edastatakse Müüja poolt valitud kolmandatele isikutele töötlemiseks veebikaubanduse eesmärgil, nagu on käsitletud järgmises lõigus.
10.3. Klõpsates nupul „Kinnita tellimus“ või „Maksa“, kinnitab Ostja, et tema ja tema esindajad (Ostjal on oma esindajate nõusolek) nõustuvad esitama Müüjale ja (või) kolmandale isikule, kes toimetas kauba Müüja juhisel kauba kättesaamiskohta, ühe järgmistest isikut tõendavatest dokumentidest: pass, isikutunnistus, uue mudeli juhiluba, et Ostjat ja (või) tema esindajaid nõuetekohaselt tuvastada veebikaubanduse eesmärgil. Ostja kinnitab ka, et tema ja tema esindajad (Ostjal on oma esindajate nõusolek) nõustuvad, et kauba kättesaamiskohast kättesaamisel kirjutavad Müüja ja (või) kolmas isik, kes toimetas kauba Müüja juhisel, üles Ostja ja (või) tema esindaja esitatud isikut tõendava dokumendi andmed ning töötlevad neid andmeid (sealhulgas, kuid mitte ainult, edastavad andmeid Müüjale) veebikaubanduse eesmärgil.
10.6. Klõpsates nupul „Kinnita tellimus“ või „Maksa“, kinnitab Ostja, et tema (kui Ostja on füüsiline isik) ja tema esindajad on teavitatud tema õigusest tutvuda Müüja poolt töödeldavate isikuandmetega ja nende töötlemise viisiga, nõuda oma isikuandmete parandamist, hävitamist või isikuandmete töötlemise peatamist, kui andmeid töödeldakse seaduse sätetega vastuolus olevalt, ning esitada vastuväiteid oma isikuandmete töötlemisele mis tahes eesmärgil.
10.7. Klõpsates nupul „Kinnita tellimus“ või „Maksa“, kinnitab Ostja, et tema ja tema esindajad on teadlikud õigusest keelduda oma isikuandmete esitamisest, kuid mõistavad, et isikuandmed on vajalikud ja vajalikud Ostja ja/või tema esindajate üheselt tuvastamiseks veebikaubanduse eesmärgil ning et ilma isikuandmeid esitamata ja/või nende veebikaubanduse eesmärgil töötlemiseks nõusolekut andmata ei saa ta lepingut sõlmida ja/või täita. 11. Teabe saatmine
11.1. Müüja saadab kõik teated Ostja registreerimisvormis esitatud e-posti aadressile.
11.2. Ostja peab saatma kõik sõnumid ja küsimused Müüja veebipoe jaotises „Kontaktid“ märgitud aadressile.
12. Lõppsätted
12.1. Ostja ja Müüja lepivad kokku, et kogu Müüja veebipoe veebisaidil esitatud teave (sealhulgas, kuid mitte ainult, käesolevad reeglid, teave Müüja, pakutavate kaupade ja teenuste ning nende omaduste kohta, Ostja ostu-müügilepingust taganemise õiguse kord, Müüja toodete hooldusteenused ja garantiid (kui need on olemas)) loetakse Ostjale kirjalikult esitatuks.
12.2. Käesolevad reeglid ei piira Leedu Vabariigi õigusaktides sätestatud ostja (tarbija) õigusi.
12.3. Kõik Ostja ja Müüja vahelisest ostu-müügilepingust tulenevad või sellega seotud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta, lahendatakse vaidlused Leedu Vabariigi õigusaktidega kehtestatud korras.