Toote garantii

E-poes www.nordo.lt Ostetud kaubale kehtivad tootjate kehtestatud garantiitingimused. Kaubale kehtib Leedu Vabariigi kehtestatud 24-kuuline garantiiperiood; teatud kaubagruppidele võivad tootjad kehtestada erinevad (lühemad või pikemad) garantiitingimused; sellistel juhtudel kehtib tootja kehtestatud garantiiperiood.

www.nordo.lt Müüdavate kaupade peamised omadused on märgitud tootekirjelduses ning teatud kaupadele kehtib tootja garantii, mille tingimused on märgitud nende kaupade kirjeldustes ja täpsustatud ostutšekil või arvel.

Tähtis: Palun lugege enne toote kasutamist hoolikalt läbi need garantiitingimused ja kasutusjuhend. Ostudokument on vajalik seadme garantiiaja jooksul alles hoida.

GARANTIITINGIMUSED

Garantii on mõeldud www.nordo.lt ostetud seadmetele. Garantii algab seadme müügi-/üleandmiskuupäevast, kui lepingus ei ole sätestatud teisiti. Seadme garantiiperiood on märgitud ostudokumendile.

www.nordo.lt jätab endale õiguse keelduda garantii kohaldamisest, kui rikutakse allpool loetletud garantiitingimusi ja/või seadme kasutusjuhendit. Kui müüja asendab eseme või selle komponendi ettenähtud garantiiaja jooksul, kehtib uuele esemele või komponendile jätkuv garantiiperiood.

Garantiikohustused lõpevad järgmistel juhtudel:

  1. Loodusõnnetuste (välk, üleujutus, maavärin, tulekahju), ebaõigete töötingimuste või kasutaja tahtluse või hooletuse tagajärjel tekkinud rikete korral;
  2. Ebaseaduslike või sobimatute pingeallikate või elektrivõrgu häirete tõttu tekkinud rikete korral;
  3. Seadmesse sattunud võõrkehade, liiva, vedeliku (korrosioon, oksüdeerumine), toidu, putukate jms põhjustatud kahjustused; seadme kasutusjuhendis täpsustatud seadme kasutusreeglite mittetäitmine;
  4. Kahjustused, mis tekivad pärast ostmist seadme maha kukkumise, löögi või kliendi poolt transportimise tõttu;
  5. Rikked parandas töötaja/isik, keda tootja ei ole volitanud;

Garantiikohustused ei kehti järgmistel juhtudel:

  1. Seadet kahjustati või lammutati tahtlikult;
  2. Seade rikkis ebaseaduslike programmide installimise või võltsimise tõttu.
  3. Kui toote rike või ebanormaalne toimimine on põhjustatud viirusprogrammide tööst.
  4. Kui rike tekkis tootja poolt soovitamata tarvikute või lisatarvikute kasutamise tõttu.
  5. Kui optilise ketta salvestaja rikkimine on tingitud selles kasutatud katkise infokandja tõttu.
  6. Seadmega kaasasolev tarkvara, mille kohta on esitatud litsentsilepingud, on mõeldud lõppkasutajale.
  7. Vedelkristallekraanidel (LCD-del) lubatud püsivalt põlevate või tumedate ("surnud") pikslite arv on määratletud tootja spetsifikatsioonides. Kui selliste pikslite olemasolu ei ületa ekraanitootja seatud "surnud" pikslite piirmäärasid, ei loeta nende olemasolu LCD-ekraanidel rikkeks ega defektiks.
  8. Seadet kasutati kasutusjuhendit ja garantiikaarti järgimata;

Garantiiteenuse reeglid:

  1. Seadme garantiiremonti esitamisel peab ostja esitama ka ostudokumendi (kassatšekk, arve) ja muud vajalikud dokumendid, kui müüja seda nõuab;
  2. Seade tuleb tarnida pakendis, mis tagab ohutu transpordi. Kui seade tarnitakse ilma pakendita, ei vastuta Müüja transpordi ajal seadmele tekitatud mehaaniliste kahjustuste eest;
  3. Seadme või selle komponendi vastuvõtmine toimub müüja poolt kauba vastuvõtmise-üleandmise akti koostamisega. Akti üks eksemplar antakse kliendile;
  4. Toodet ei saa tagastada ilma dokumendita (üleandmis-vastuvõtmisakt). Üleandmis-vastuvõtmisakti kaotsimineku korral on vaja kaasas isikut tõendav dokument;
  5. Garantiiteeninduse saamiseks soovitame pöörduda Müüja lähima esinduse või Müüja poolt määratud volitatud teenindusettevõtte poole;
  6. Kui riket ei kinnitata või (ja) rikete korral, mis ei kuulu garantiikohustuste ja tasuta teeninduse alla, tasub klient kõik kauba teeninduskeskusesse transportimise, rikke kindlakstegemise ja parandamisega seotud kulud omal kulul;
  7. Garantiiaja jooksul parandab tootja süül tekkinud defektid tootja volitatud teenindus (mis on täpsustatud garantiibrošüüris) 14–21 päeva jooksul alates seadme volitatud teenindusele üleandmise kuupäevast või 45 päeva jooksul, kui osa on vaja tuua välismaalt;
  8. Seade vahetatakse välja või raha tagastatakse, kui garantiiaja jooksul töötamise ajal tekkinud rikkeid ei ole võimalik kõrvaldada;
  9. Müüja ei vastuta kahjustatud andmekandjal või -kandjal kaduma läinud teabe eest. Soovitatav on sellisest teabematerjalist regulaarselt koopiaid teha;
  10. Toote kättesaamisel on vaja kontrollida, kas parandusse toodud seade tagastatakse kogu komplekti ulatuses. Hilisemaid komplekti osas pretensioone ei aktsepteerita;
  11. Mobiiltelefoni remonti andes soovitame salvestada mälus oleva teabe SIM-kaardile või teise seadmesse;
  12. Tehniline hooldus (akude, muude osade vahetamine) toimub kindla tasu eest igas tootja poolt volitatud teeninduskeskuses kasutaja soovil;
  13. Kui klient, keda on teavitatud toote tagastamise võimalusest pärast parandamist, ei tagasta toodet 6 kuu jooksul alates parandamise lõpetamisest www.nordo.lt on õigus kaupa enam mitte ladustada.

Seadme töötingimused:

  1. Suhteline õhuniiskus kuni 95%, õhurõhk 85 kPa ja 108 kPa vahel;
  2. Vibratsiooni mõjud: sagedus (10–55) Hz, kiirendus kuni 10 m/s (1 g);
  3. Ruumis ei tohi olla kahjulikke aineid, mis põhjustavad korrosiooni ega tolmu;
  4. Nullkraadise transportimise ajal tuleb seadet enne sisselülitamist vähemalt 6 tundi tavalistes kliimatingimustes lahti pakkida.
  5. Pärast seadme viimist kõrgema ümbritseva õhu temperatuuriga ruumist madalama ümbritseva õhu temperatuuriga ruumi (ja vastupidi) ei tohi seadet vähemalt 3-5 tundi toiteallikaga ühendada;
  6. Kõik seadmed peavad olema maandatud, elektrivõrk peab olema tehniliselt korras, toitepinge on 220V (±10%), sagedus on 50Hz. Pingekõikumiste korral on vaja kasutada pingefiltreid või stabilisaatoreid.

- temperatuur (10,2) °C-st kuni (35,2) °C-ni;

- suhteline õhuniiskus – kuni (93,3)% temperatuuril (25,2) ºC.

- vibratsiooniefektid: sagedus (10–55) Hz, kiirendus kuni 10 m/s (1 g).

- atmosfäärirõhk (84,3) kPa-lt (107,3) kPa-le.

Tähelepanu keelatud:

  1. Ärge asetage seadet otsese päikesevalguse kätte, soojusallika või magnetkiirgust kiirgavate seadmete lähedale.
  2. Eemaldage katted või võtke seade muul viisil lahti.
  3. Ärge asetage seadmele raskeid esemeid.
  4. Ärge kasutage puhastamiseks alkoholi ega muid keemilisi lahusteid.

Tähtis: Arusaamatuste vältimiseks soovitame teil enne katkise või mittetöötava seadme garantiiremonti toomist meiega telefoni või e-posti teel ühendust võtta.